Munca in doi face minuni!

images

                   Ies din camera bebelusilor, in sfarsit au adormit dupa o lupta crancena de o ora intre somn si cheful de joaca. Pana la bucatarie, singurul neuron disponibil schiteaza planul de bataie pentru ce mai am de facut si ceva noutati pentru ziua de maine. Sunt intampinata de cosul de gunoi, plin pana la refuz. Dusul gunoiului intra in atributiile colegului meu de apartament, zis si sotul, insa se pare ca”of, chiuveta e plina” si  „cred ca galeata se vrea plimbata” nu au dat roade. Am observat ca  jumatatea mea functioneaza cu directive clare si precise:”du gunoiul !” sau „spala vasele !” au succes comparativ cu subtilitatile mai sus mentionate. Incep sa spal vasele, biberoanele asteptandu-si randul. Apa fierbinte imi aduce aminte de o cada plina cu spuma…ar suna de milioane urmatoarea invitatie: „draga mea, spuma te asteapta, mergi sa te relaxezi si continui eu cu vasele”, dar realitatea imi da  palme sa ma trezesc.

               In relaxarea mea cu spalatul biberoanelor, isi fac aparitia niste discutii pe care le-am auzit acum ceva zile la niste tipe, in parc, despre masculii lor. Sotul uneia dintre ele nu vroia sa adoarma copilul pentru ca isi pierdea rabdarea si dupa cinci minute il pasa  la ea. Celalalt domn considera ca sotia daca sta acasa trebuie sa fie 100% descurcareata, sa fie casa parfumata si copilul spalat, mancat si adormit plus cina calda si desert pe masa cand vine el dupa o zi la serviciu. Al meu sot fiind doua zile acasa si doua la job participa la treburile casei si la stat cu piticii(nu pot scrie de naspa ca dorm pe pres) insa nimeni nu-i perfect. De exemplu si el este fanul expresiei”eu merg si la servici ” de parca eu merg la spa cand sunt singura acasa cu puii. Fiind o echipa am facut o impartire a treburilor casnice, am impartit si orele de somn, cine sta noaptea de garda doarme la pranz si invers. Momentan merge acest plan, mai exista mici abateri de la traseu dar”ne racorim” si  reluam mersul lin al drumului.

              Barbatii care nu ofera ajutor nu inteleg de ce cand vin acasa nu mai gasesc sotia pe care ei o stiau si sunt intampinati de o straina in pijamale patate cu mancare, stoarsa de energie, cu mancare rece pe masa si in loc de zambet si sarut primesc un”buna” rece spus cu intonatie nervoasa. Sigur lucrurile s-ar schimba daca ar exista o contributie si din partea lor. Privesc in cuibul meu, ajutorul dat de sot este foarte important si doare lipsa lui cand este la job. Nu se pierde masculinitatea daca speli cu un mop sau stergi praful. Testat pe cobaiul personal. Daca ar exista mai multă implicare din partea lor, ar vedea ce inseamna o zi in tabara mamicilor.

            Incep sa cred ca toti sunt facuti din acelasi aluat, poate din cauza asta noi avem super puteri si reusim sa facem totul. Noi mamicile de baieti trebuie sa schimbam mersul lucrurilor. Promit de acum nurorilor mele ca o sa fac din R&R doi barbati pe care sa se bazeze, plus cu cunostiinte in ale manuirii aspiratorului si alte minuni in ale gospodariei. Comunicarea si impartitul activitatilor sunt cheia succesului. Imediat se face curatenia in doi …mai ramane timp apoi si de o scena din”Fifty shades of Grey” varianta romaneasca.

            Gata si ziua de azi, imi retrag trupul stors de energie spre pat si astept sa apara Mos Ene … sau mai bine  Christian  Grey.

Cu drag,

Ellie

P.S daca ti-a placut articolul, te invit sa ma sustii cu un like pe pagina de Facebook Cufarul mamei.

Lasă un răspuns

