Mesaj pentru viitoarele mamici .

2015-09-05 12.35.49

        Bebelusii dorm asa ca imi fac curaj si incep sa  fac ordine in sifonierul meu(arata de parca-i depozit parasit). Trag aer in piept si incep procesul de sortare. Gasesc o pijama de gravida care instant imi declanseaza multe amintiri . 

         Mereu mi-au placut bebelusii, zambetul lor cald si sincer, curiozitatea lor, mini-oameni perfecti si pufosi. Imediat dupa nunta am decis cu jumatatea sa facem un copil, dar am vrut sa avem toate lucrurile in ordine, astfel mini-Ceo a aparut in mai 2014 aratand primul semn de viata pe  un test de sarcina. La sfarsitul lunii mai am avut si prima ecografie  de confirmare a sarcinii si marea veste:” doamna,  felicitari, aveti gemeni ! „.

         In prima faza am plans de bucurie amandoi, apoi am sarit pe medicul meu  spunand ca-l iubesc, plecand din cabinet spre masina cu un zambet imens  perfect pentru reclama Colgate. In masina realitatea ne-a dat tarcoale …2 bebelusi, 2 patuturi, carut dublu, 2 biciclete, 2 taxe gradi, meditatii, 2 facultati. Jumatatea palise la auzul acestor vorbe intelepte. Am dat vestea cea mare familiei si celor apropiati. Felicitariile curgeau precum Dunarea, INSA printre picaturi mai auzeam si „vai o sa fie greu, cu una bucata copil este nebunie, cu 2 o iei razna”. Incepusem sa simt frica, toti in jurul meu spuneau acelasi lucru „o sa fie foarte greu „, ” viata ta nu o sa mai fie la fel” si multe altele.

          Insa ce nu specifica nimeni era minunea de a avea un copil, emotiile pe care le simti atunci cand vezi primele imagini cu bebelusul tau, cand simti primele miscari. Saptamanile treceau si starile specifice sarcinii apareau; de la greata la devoratul frigiderului in miezul noptii; de la plans din nimic pana la zambit la orice bebelus intalnit pe strada; de la furia ca nu creste burta la ce burta mare, nu intru in haine. Emotiile aveau sursa infinita cand trebuia sa astept intalnirea cu medicul, aveam ganduri negative” oare sunt bine ?”, „sper sa fie sanatosi „. Insa panica a aparut atunci incepusem sa simt primele miscari si treceau ore cand nu simteam nimic asa ca  incepeam ritualul: cantam melodiile preferate, dansam usor  si dezmat cu o praji. Imediat reactiile dorite  apareau si asa mi se calma nebunia. Toti din jurul meu se purtau cu mine ca si cum eram de cristal, oameni necunoscuti pe strada imi zambeau si felicitau burtica (defapt burtoiul  care  crestea din ce in ce mai mare). Asteptam mare intalnire cu baietii mei si marea aventura, de care tot auzisem, sa inceapa .

         Viitoare mamici,  viata o sa se schimbe, o sa fie obositor si greu, hormonii o sa faca o petrecere de”casa noua ” insa spun ce nu am auzit in clipele mele de sarcina: o sa fie cea mai frumoasa experienta …viata traita inainte de un copil o sa para ceva superficial, oboseala o sa cuprinda fiecare milimetru din corpul vostru dar minunea cand zambeste sau priveste atent chipul vostru incarca automat bateriile. Am zile cand nu am putere sa-mi ridic corpul din pat, insa ai mei pufosi imi dau energie sa fac asta, bonus si un mop prin casa :). Prima intalnire o sa fie cea mai frumoasa zi din viata voastra. Suntem setate inca din fabricatie cu un program numit „super mama” trecem pe pilot automat si facem fata cu brio noilor provocari. As umple casa de minioni  si apoi o operatie de modelare corporala (subiect sensibil pentru mine, vechiile forme 88-60-90 au palit in fata celor 30 kg acumulate in sarcina, insa R& R o sa inceapa sa mearga, fiind puisori buni, o sa epuizeze grasimea nedorita).

         Acestea fiind spuse, trec la sifonier :). El ma asteapta cu usile deschise…vorba aia ” salvat de clopotel” nu se aplica …R& R dorm linistiti. Sigur exista un complot la mijloc si nu scap de aranjatul hainelor.

       

      Zi frumoasa ! 

             Ellie 

Lasă un răspuns

